Jouw aanbod. Mijn schrijfkunst.
Samen onweerstaanbaar
Jouw verhaal moet meer dan alleen leuk klinken, het moet ook resultaat opleveren
Of dat nu meer omzet is, leukere klanten, een wachtlijst, meer aanmeldingen voor je nieuwsbrief of jouw eigen specifieke doel.
Jij bent uniek, dus jouw aanbod ook
Niemand is zoals jij. En al is je aanbod vergelijkbaar met die van de concurrent, jij bent wat je jouw aanbod uniek maakt. Dat laten we de wereld weten.
Web copy
Webpagina’s
Een homepagina, productpagina, over mij-pagina, of wat-jij-wil- pagina.
​
Ik laat het klinken alsof het uit je eigen toetsenbord is gekomen.
​
Salespagina’s
​Geld verdienen.
​
Dat doen we door jouw salespagina zó overtuigend te schrijven dat ‘ie niet anders kan dan iedereen op die koop-nu-knop te laten klikken.
Ghostwriting
E-mails
​Jij wil e-mails sturen die sneller worden geopend dan dat je huisdier naast je staat als je de koelkastdeur opent?
​
Ik zorg ook nog eens dat je e-mails niet op zichzelf staan, maar onderdeel zijn van een groter verhaal.
​
Zichtbaar zijn op LinkedIn. Moet ook nog ergens gebeuren. Maar geen idee hoe, wat en wanneer?
​
Geen zorgen, ik neem het je uit handen.
Wat is mijn investering?
Ik snap dat je dat dolgraag wil weten. Ik zou ook niets liever willen dan het je meteen vertellen.
​
Alleen is het helemaal afhankelijk van jouw wensen en doelen, dus daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
​
Ik kan je wel vertellen dat ik werk met een projectprijs. Dat heeft voor jou als voordeel dat je van tevoren precies weet waar je aan toe bent.
​
Dus geen onverwachte kosten achteraf. Ook niet als ik meer tijd kwijt ben dan ik had verwacht. En dat gebeurt nog wel eens, omdat ik wil dat jouw teksten mega goed zijn.

Puik Proces
Met mijn Puike Proces zorgen we dat onze samenwerking helemaal soepel verloopt. Van stap naar stap zonder dat je er veel voor hoeft te doen. Net als bij je favoriete serie, waar je plots weer aan de volgende aflevering bent begonnen.
1. Kennismaking
Wie ben je, wat doe je, wat wil je en wat zijn je doelen?
​
Dat is ongeveer wat ik van je wil weten. En jij hebt ongetwijfeld ook veel vragen voor mij.
​
In een uurtje kijken we of we bij elkaar passen.
​
Op basis daarvan maak ik een offerte.
​
Zeg jij daarna ja? Dan doe ik een vreugdedansje.
​​​​
​
2. De Waslijst
Jij hebt alle kennis van jouw aanbod. En die heb ik nodig.
Daarom heb ik De Waslijst opgesteld.
Heeft niet zoveel te maken met wassen, wel met de hoeveelheid vragen. Die mag (of eigenlijk moet) jij zo uitgebreid en eerlijk mogelijk beantwoorden.
Dit kost je ongeveer 1-1,5 uur. Ja, dat is best veel tijd als je iets juist uitbesteedt.
Maar hiermee zorgen we dat ik in één keer alle benodigde info heb en jij er daarna geen omkijken meer naar hebt.
3. Onderzoek
Goed onderzoek is misschien wel het belangrijkste onderdeel van een goede tekst.
Naar aanleiding van De Waslijst duik ik in jouw markt, product en/of dienst, doelgroep en nog veel meer.
Zodat ik precies weet wat jouw doelgroep wil horen en hoe ze het willen horen.
Deze resultaten krijg je van mij cadeau. Omdat het rete waardevol is en ik je dat gun.​
​
4. Schrijven, schrappen, schrijven
Ik stop m’n hele ziel en zaligheid in jouw teksten.
​
Daarmee zorg ik dat jouw verhaal en aanbod volledig tot z’n recht komt. Met een logische structuur. Op een manier die volledig bij jou past.
​
Hiervoor verdwijn ik even in m’n black box om m’n toetsenbord z’n magie te laten doen.
​
Geen zorgen, ik ben gewoon bereikbaar als je me nodig hebt.
M’n teksten zet ik in een wireframe, zodat je meteen een beeld hebt hoe het eruit komt te zien.
5. Feedback
Het zijn jouw teksten, dus jij moet tevreden zijn. Daarom zitten in het traject twee feedbackrondes.
Samen kijken we wat hier de beste momenten voor zijn. Vaak schrijf ik eerst één pagina en vertel je me wat je ervan vindt.
Zo weten we zeker dat we op de goede weg zitten.
Teksten en feedback wisselen we uit via Google Docs. Zo houden we het overzichtelijk en zijn we niet eindeloos linkjes naar elkaar aan het mailen.
6. Oplevering
Tada! Jouw teksten zijn klaar.
Jij zorgt dat de teksten op je site komen. Als je dat hebt gedaan, loop ik je site nog een keer na.
Misschien zie ik dat er kleine tweaks nodig zijn, doordat het op je site net wat ander oogt.
Zo weet ik zeker dat jouw teksten volledig tot hun recht komen.
Eindstand: Jij blij, ik blij.
